Akce v roce 2022

Akce a výlety pořádané v roce 2022.

Měsíc ÚNOR.

Ledová Praha.

5. 2. 2022

Naše skupina se rozhodla zůstat v Praze. Po dohodě jsme se rozhodli navštívit muzeum Fantastických iluzí, muzeum voskových figurín a katakomby Vyšehradu. Při přesunu mezi muzei jsme si dali i příjemnou procházku Prahou a podívali se na Staroměstské náměstí včetně Pražského orloje, Karlův most, nábřeží Vltavy.

Fotky y akce ZDE.

Měsíc BŘEZEN.

Výstava her a hlavolamů.

12. 3. 2022

Sraz byl na Staroměstském náměstí před orlojem. Původně jsme měli jít navštívit výstavu her a hlavolamů, bohužel žádná nebyla. Tak jsme si udělali procházku Prahou. Ze Staroměstského náměstí jsme se vydali přes malé náměstí na Mariánské a Karlovou ulicí na Karlův most. Po kratší přestávce jsme pokračovali po Smetanově nábřeží na Žofín a pak po Masarykově nábřeží na Palackého náměstí kde jsme procházku ukončili.

Objevování Vyšehradu.

27.3. 2022

Sraz byl u metra Pražského povstání, zastavili jsme se v tělocvičně v Lomnického ulici a fandili kamarádům při mezinárodních závodech v krasojízdě na kole. Po nějakém čase jsme vyrazili na Vyšehrad a tam strávili pěkné odpoledne.

Měsíc DUBEN.

Prohlídka nového tábořiště.

2. 4. 2022

Byli jsme se podívat na nové tábořiště. Prošli jsem se tábořiště a okolí.

Velikonoce v Bukovině.

15. 4. - 18. 4. 2022

Letošní Velikonoce - jarní úklid, vyrábění jarních motivů, výlet na stezku korunami stromů v Jánských lázních, procházky apod.

Měsíc KVĚTEN.

Svíčkárna Šestajovice

14. 5. 2022

Ve svíčkárně v Šestajovicích si děti mohli vyrobit vlastní svíčku, čokoládové lízátko a projít si malou ZOO.

Měsíc ČERVEN.

Dětský den V Bukovině.

10. 6. - 12. 6. 2022

Již tradiční akce , které se zúčastňujeme a pomáháme s organizací, Děti si mohou vyzkoušet svoje dovednosti a znalosti na různých stanovištích a jako každý rok jim místní hasiči vytvoří pěnovou koupel.

Videa z akce ZDE:

Vojenské muzeum Lešany +Jílové u Prahy

25. 6. 2022

Navštívili jsme bývalá kasárna v Lešanech u Jílového. Jsou  nich udělané vojenské muzeum. Nachází se tam exponáty od vzniku naší armády až po současnost.

Fotky z akce: ZDE

Měsíc ČERVENEC.

ZOOpark Milíčov

3. 7. 2022

Sraz na akci byl na metru Háje a krásnou procházkou jsme došli do malé, ale příjemné ZOO. Je to kontaktní ZOO, můžete se zde pohladit většinu zvířat.

Chuchelský háj+ZOOkoutek

31. 7. 2022

Ze smíchovského nádraží jsme se přiblížili autobusem. Prošli naučnou stezkou zakončenou Zookoukem, kde jsou zvířata z naší přírody.

Měsíc SRPEN.

Letní tábor Komáří paseka

13. 8. - 27. 8. 2022

Jak již tradičně jsme vyjeli na letní tábor. Letos poprvé na nové místo Na Komáří paseku u Mutyněvsi u Blažejova, okr. Jindřichův Hradec. Celotáborová hra byla zaměřená na cestování z minulosti. Určitých období minulosti si k nám našli cestu zástupci určitého období. Děti zažili mnoho dobrodružství, her a soutěží.

Fotky z tábora ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:

ZDE:  ZDE:  ZDE:

Měsíc ZÁŘÍ.

Dětský den v Malešickém parku.

4. 9. 2022

Sraz byl na Malešíckém parku na Praze 10. Děti si vzali startovací kartu a obcházeli několik stanovišť. Na nich si mohli vyzkoušet kouzelné malování, skládání puzzlí, velké mikádo, hod míčkem do kruhu, poznávání bylinek, pamatování předmětů, skládání přísloví a další hry a soutěže.

Vampošácký bowling

25. 9. 2022

Sešli jsme se v 15:00 hod před budovou Xbowlingu ve Strašnicích. Hráli jsme na dvou drahách. Jednu měli vedoucí a instruktoři a druhou děti, kde měli zvedlé mantinely.

Měsíc ŘÍJEN.

Vršovický koláč.

15. 10. 2022

Akce se konala na Vršovickém náměstí pod názvem Vršovický koláč. Část skupiny pomáhalo s organizací pořadatelům PS Beta a PS Vodovod. Děti si procházeli různá stanoviště, na kterých zkoušeli své vědomosti a dovednosti. Letošní Vršovický koláč byl inspirovaný filmem Ať žijí duchové.

Podzimní prázdniny Neškaredice.

26. 10. - 30. 10. 2022

26.10. jsme odjeli do Naškaredic u Kutné Hory na podzimní prázdniny. Pevní den děti vytvářeli výrobky v rukodělné činnosti. Druhý den strávili raním deskových her, sportovní činností a různými venkovními aktivitami. V sobotu jsme vyrazili na výlet do Kutné Hory. Navštívili jsme Kostnici, muzeum strašidel a legend a výlet zakončili jízdou na bobové dráze. Sobotní večer byl zakončený diskotékou.

Fotky z akce ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:  ZDE:

Měsíc LISTOPAD.

Naučná stezka Kunratický les.

13. 11. 2022

Vypravili jsme se na procházku po naučné stezce v Kunratickém lese a ukončili na historickém místě na Novém Hrádku, kde zemřel král Karel IV. Zároveň jsme fandili účastníkům tradičního běžeckého závodu Velká Kunratická.

Vamposš Lasergame.

20. 11. 2022

V tuto chladnou neděli jsme se vypravili do teplejšího prostředí. Domluvili jsme se na oblíbeném laser game. Po krátké instruktáži, jsme si oblékli vesty a zbraně. A vypravili jsme se do potemnělé místnosti na 15 minutové dobrodružství. Hrálo se všichni proti všem. I když bylo poznat, že děti utočili na vedoucí.

Měsíc PROSINEC.

Mikuláská besídka Bukovina u Čisté.

2. 12. - 4. 12. 2022

V pátek 2. prosince jsme odjeli do Bukoviny u Čisté do bývalé školy. V den příjezdu měli děti různé aktivity, jako malování, hraní deskových her.  V sobotu dopoledne si udělali procházku po zasněženém okolí Bukoviny. Po obědě se připravovaly na večerní program v tamějším kulturním domě. Večer si v kulturním domě užily několika her a na závěr přišli čerti s Mikulášem a anděly a rozdávali dětem nadílku. Nedělní dopoledne bylo věnováno menšímu úklidu a balení. A po obědě se odjíždělo domů.

Večerní hra po Praze.

15. 12. 2022

Hra nazvané Prahou pověstí a legend. Děti procházeli po stanovištích na Staré Praze a mohli potkat Golema, Rychlé šípy, čerta, kata Mydláře a mnoho postav z pražských pověstí a legend.

Procházka adventní Prahou.

18. 12. 2022

Na  akci jsme se sešli na Palackého náměstí a vzdali se po nábřeží směrem Karlův most.  Cestou jsme viděli rozsvícený Petřín, Hradčany a Pražský hrad. U Karlova mostu jsme odbočili do Karlovy ulice a tou jsme prošli kolem divadla Disk, Muzea Hl. M. Prahy přes malé náměstí až na Staroměstské náměstí.  Tam jsme si prohlídli vánoční trhy, rozsvícený vánoční strom a ulicí Železnou, kolem Karolína a Stavovského divadla, ulicí na Můstku jsme došli na Václavské náměstí. Zde jsme prošli vánoční trhy a dali si něco malého na zahřátí. A tím jsem ukončili procházku vánočně rozsvícenou Prahou.

Fotku z akce ZDE:

Řekněte o nás taky kamarádům!